recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Libratone Lounge blinker gult
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Libratone Lounge blinker gult

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Landsoldaten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: i går
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Landsoldaten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Libratone Lounge blinker gult
    Sendt: i går kl. 22:59
Hjælp søges. Lige købt en Libratone Lounge. Selvfølgelig mange år gammel. Men spiller nu ganske godt. Desværre ikke så længe ad gangen. Så begynder den bare at blinke gult hele tiden. Og kan intet gøre. Prøver at trykke på logo knappen på alle mulige måder. Og genstarte den til fabriksindstillinger. Af og til hoppet den selv igang. Og så kan jeg spille via AirPlay. Indtil den blinker gult igen. Og det er helt vilkårligt. Skal den bare smides ud eller er der gode råd ? Har prøvet at koble den på mit wifi og evt finde en opdatering. Men det vil den heller ikke. Vh Kim 
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 7055
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 timer 59 minutter siden kl. 06:51
Den er jo ved at være gammel så elektronik kan fejle.

fornemmer du kører den med netkabel ?

Prøv evt med andet netkabel.

Til top
Landsoldaten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: i går
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Landsoldaten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 timer 49 minutter siden kl. 07:01
Tak for svar. Den har kun 2 fysiske indgange. Og det er til strøm og så et 3,5 mm jackstik. Så adgangen til egen router forsøges trådløs. Ja sikkert en gang forældet. Men ærgerligt da den egentlig spiller fint når den spiller. 

Redigeret af Landsoldaten - 16 timer 49 minutter siden kl. 07:01
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5255
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 timer 35 minutter siden kl. 08:15
Oprindeligt skrevet af Landsoldaten Landsoldaten skrev:

Hjælp søges. Lige købt en Libratone Lounge. Selvfølgelig mange år gammel. Men spiller nu ganske godt. Desværre ikke så længe ad gangen. Så begynder den bare at blinke gult hele tiden. Og kan intet gøre. ....
Et gæt kunne være elektrolytter i strømforsyning der trænger til udskiftning.
De har med at blive trætte med tiden pga udtørring, specielt hvis de sidder tæt på varme komponenter. 
De koster ikke alverden i indkøb, det er timeløn på værksted der er dyr.
Måske du kender nogen der kan hjælpe, hvis du selv er til den slags? Smile Wink
Mvh. JørgenT
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4537
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 timer 3 minutter siden kl. 08:47
Min Libratone gik i udu efter nogle år. Her var det WiFi-delen, der strejkede, hvilket måske er det samme hos dig? Jeg fik den ikke repareret, men kørte i en periode videre med jackstikket. Det blev i sidste ende for besværligt, så jeg gav den væk til en person, der søgte en højttaler specifikt til jackstik.
Til top
Landsoldaten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: i går
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Landsoldaten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 timer 7 minutter siden kl. 11:43
tak for svar Rasmus. Ja sikkert også wifi der driller. Men selv med jackstik i sker der intet. Bør den selv bare begynde at spille med jackstik ? For igen, lige meget om jeg trykker på knappen. Den blinker bare gult. 
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4537
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 timer 2 minutter siden kl. 13:48
Min begyndte selv at spille, når jack-stikket blev sat i. Det var dog ikke en Lounge.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu