|
Libratone Lounge blinker gult |
Besvar |
Forfatter | |
Landsoldaten
Ny bruger Oprettet: 25-September-2024 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-September-2024 kl. 22:59 |
Hjælp søges. Lige købt en Libratone Lounge. Selvfølgelig mange år gammel. Men spiller nu ganske godt. Desværre ikke så længe ad gangen. Så begynder den bare at blinke gult hele tiden. Og kan intet gøre. Prøver at trykke på logo knappen på alle mulige måder. Og genstarte den til fabriksindstillinger. Af og til hoppet den selv igang. Og så kan jeg spille via AirPlay. Indtil den blinker gult igen. Og det er helt vilkårligt. Skal den bare smides ud eller er der gode råd ? Har prøvet at koble den på mit wifi og evt finde en opdatering. Men det vil den heller ikke. Vh Kim
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7070 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den er jo ved at være gammel så elektronik kan fejle.
fornemmer du kører den med netkabel ? Prøv evt med andet netkabel. så var der en gammel tråd her: https://forum.recordere.dk/libratone-lounge-problemer_topic143598.html
|
|
Landsoldaten
Ny bruger Oprettet: 25-September-2024 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar. Den har kun 2 fysiske indgange. Og det er til strøm og så et 3,5 mm jackstik. Så adgangen til egen router forsøges trådløs. Ja sikkert en gang forældet. Men ærgerligt da den egentlig spiller fint når den spiller.
Redigeret af Landsoldaten - 26-September-2024 kl. 07:01 |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5266 |
Funktioner
Tak(0)
|
De har med at blive trætte med tiden pga udtørring, specielt hvis de sidder tæt på varme komponenter. De koster ikke alverden i indkøb, det er timeløn på værksted der er dyr. Måske du kender nogen der kan hjælpe, hvis du selv er til den slags?
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min Libratone gik i udu efter nogle år. Her var det WiFi-delen, der strejkede, hvilket måske er det samme hos dig? Jeg fik den ikke repareret, men kørte i en periode videre med jackstikket. Det blev i sidste ende for besværligt, så jeg gav den væk til en person, der søgte en højttaler specifikt til jackstik.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Landsoldaten
Funktioner
Tak(0)
|
tak for svar Rasmus. Ja sikkert også wifi der driller. Men selv med jackstik i sker der intet. Bør den selv bare begynde at spille med jackstik ? For igen, lige meget om jeg trykker på knappen. Den blinker bare gult.
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min begyndte selv at spille, når jack-stikket blev sat i. Det var dog ikke en Lounge.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |