|
Pixel 9 pro (overvejer at returnere) |
Besvar |
Forfatter | |
Kvaaen
Bruger Oprettet: 25-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 118 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-September-2024 kl. 08:37 |
Hej alle
Min Pixel 9 pro kommer angiveligt i morgen. Den blev forsinket fra YouSee fra start september til start oktober. Jeg har i dag en zenfone 10. Og er egentlig fint tilfreds med den. Især størrelsen. Det eneste jeg ikke er super tilfreds med er kameraet. Men det er bestemt brugbart til mit behov. Tager egentlig kun billeder af min datter 😂 Anyways. Havde egentlig besluttet mig for at returnere den Pixel 9. Men nu når den bliver leveret i morgen (YouSee sagde jeg bare skulle nægte modtagelse for at returnere. Tosset de vælger at sende den og bruge resurser på det) bliver jeg pludselig i tvivl igen. Hvad tænker i?
|
|
Mvh.
Anders Nielsen |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Asus Zenfone 10 var Annonceret Juni 29 2023. Citat: 'The Zenfone 10 introduces a few changes to the camera system, and we're not quite so sure how to feel about them ... ...' Cons Maximum display brightness is below the standards of the day. 2 OS updates isn't a lot. Autofocus now gone from the selfie and ultrawide cameras. No telephoto camera. Det er svært at rådgive en, der ønsker skifte mobil efter bare et år. Jeg har selv kig på en Pixel PRO, men hovedsagelig til Video optagelser, og vil nok vente på næste generation med G5 chip. Men i går fik med et tilbud fra Mediamarkt i Sevilla, Spanien på en Google Pixel 8 Pro. Ebays normale pris var 649€, men de ville give mig yderlige 100€ i rabat. Så jeg og nogle andre fik den tilbudt til 549€. Men de var solgt på ca. en time. Hilsen Carsten. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |