|
Sony STR-DN1080 |
Besvar |
Forfatter | |
FlyingHippo
Bruger Oprettet: 04-Januar-2016 Sted: --- Status: Offline Point: 168 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Oktober-2024 kl. 03:20 |
Jeg har lige købt en brugt STR-DN1080, men jeg kunne ikke få HOME-menuen frem.
Den fungerede fint ellers, men det var bøvlet at indstille den via det indbyggede display. Efter en hurtig googling kom jeg frem til at det kunne fikses med en nulstilling. Så jeg besluttede at lave en fabriksnulstilling, som beskrevet her: https://helpguide.sony.net/ha/strdn108/v1/en/contents/TP0001221267.html Nu står der bare "CLEARING" blinkende på displayet. Efter et par minutter slukker og tænder den igen og gentager processen. Jeg har søgt efter folk online med lignende problemer, og flertallet mener, at receiveren bare er ubrugelig nu. Jeg har ikke engang haft den i mere end 3 timer! Er det virkelig tilfældet? |
|
Atmos 7.2.4 Bio done: Center Dali Suite C0.8 Fronter/Surround/Surround back 6xDali suite 2.8 4xHeight FrontBack Dali Suite R0.8 2x Klipsch R-115SW 150" Hjemmelavet Bistrech lærred |
|
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1385 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet at tage strømmen helt og vente 5 min før du tænder igen ?
Redigeret af filmfreak - 02-Oktober-2024 kl. 16:33 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet de forskellige metoder nævnt her?
Klaus
|
|
FlyingHippo
Bruger Oprettet: 04-Januar-2016 Sted: --- Status: Offline Point: 168 |
Funktioner
Tak(0)
|
filmfreak - ja den har været taget fra strøm en hel nat.
KlausDM - Jeg får slet ikke mulighed for at prøve noget af det. Så snart strømkablet bliver sat i går den igang med sin "CLEARING"-loop Jeg har siddet og kigget service manualen igennem, og tænker at jeg vil forsøge at tjekke de angivne spændinger. Men jeg tror nærmere det er hukommelsen i den der er blevet korrupt |
|
Atmos 7.2.4 Bio done: Center Dali Suite C0.8 Fronter/Surround/Surround back 6xDali suite 2.8 4xHeight FrontBack Dali Suite R0.8 2x Klipsch R-115SW 150" Hjemmelavet Bistrech lærred |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |