recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lydløs fjernbetjening
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lydløs fjernbetjening

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Darwin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Marts-2023
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Darwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lydløs fjernbetjening
    Sendt: 7 timer 3 minutter siden kl. 11:22
Hej,

På mine gamle dage er jeg blevet sur over ret mange ting, og særligt de unge mennesker. Nu er turen kommet til fjernbetjeninger til tv og div streamere såsom ATV og google. Herre jemini hvor knapperne larmer. De gamle kassebåndoptagere var jo nærmest lydløse i forhold. Spørgsmålet er; findes der fjernebetjeninger til LG/samsung der ikke vækker konen, som er endnu mere sur end mig.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4679
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 10 minutter siden kl. 13:15
Hej.

Jeg bruger en Mobil.

Jeg har forbundet en Chromecast google TV til vores LG TV.
Jeg vælger TV program på min Android mobil og caster til Chromecast.
Der er ingen knapper

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 5 timer 5 minutter siden kl. 13:20
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 7060
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 11 minutter siden kl. 16:14
Min atv remote siger intet og min Logitech harmony er også lydløs 

Redigeret af hansie - 2 timer 11 minutter siden kl. 16:14
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 56 minutter siden kl. 17:29
Min ATV remote er altså også helt lydløse, og det er alle mine andre fjernbetjenninger også.

Mvh Jesper
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19413
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 54 minutter siden kl. 17:31
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Min ATV remote er altså også helt lydløse, og det er alle mine andre fjernbetjenninger også.


Ellers har du bare ikke så følsom en hørelse som Darwins kone….Wink


Klaus
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 53 minutter siden kl. 17:32
Jeg har 3 Apple TV og på alle 3 der kan man høre når man trykker på fjernbetjeningen 
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 32 minutter siden kl. 17:53
Måske han bare skal skifte konen udLOL
Mvh Jesper
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4613
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 minutter siden kl. 18:06
Sikke en sur gammel mand, kan du ikke bare gå en tur med konen LOL
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu