recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ekstern harddisk - gerne hurtig
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ekstern harddisk - gerne hurtig

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6440
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ekstern harddisk - gerne hurtig
    Sendt: 11 timer 13 minutter siden kl. 13:11
Hejsa har brug for en hurtig ekstern harddisk gerne 1 TB - jeg ved at min ene computer har usb-c indgang men standard er vel noget usb 3.1 eller 3.2 - jeg skal minimum bruge 1TB lagerplads... nogen der kender til nogle superhurtige eksterne harddiske
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 7062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 timer 31 minutter siden kl. 13:53
bare vælg en SSD   USB bliver flaskehalsen

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4681
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 42 minutter siden kl. 15:42

Hej.

2TB Samsung T7 Shield Bruger en USB-C 10 GB port
Samsung T9 en 20 GB port, men her er et review af T7:


Citat: As promised, the 2TB T7 Shield has incredibly stable write performance, limited primarily by the 10Gbps interface speed. This makes it difficult to identify the SLC caching scheme, but a closer look shows us that it maintains around 1050MBps most steadily for a bit more than 45 seconds, putting the expected cache size near 48GB.'

T7 skriver og læser med ca 1050MBps, og der er hurtigt.

Advarsel: Køb ikke N7 uden Shield, de er noget langsommere, selvom de koster det samme.

Hilsen Carsten.

Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6440
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 46 minutter siden kl. 16:38
den ser god ud.  

Kan man have et usb c til usb c og opnå den gode hastighed 

Kan man også bruge usb-c til almindelig usb kabel - hvis andre computere ikke har usb-c stik
?
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6440
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 39 minutter siden kl. 16:45
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 37 minutter siden kl. 16:47
Jeg har sådan en her

Den er jeg vældig glad for, den er pænt hurtig - hvis vel og mærke at computeren er hurtig.
Brugte den til at flytte masser af data fra en computer til en anden.

Den gamle computer var klart flaskehals, i forhold til hastigheden, hvor den nye bare åd data for fuld skrue.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4681
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 21 minutter siden kl. 17:03
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Vakler lodt imellem de her tre 

Hej.

Amazon i Tyskland har tilbud på 1 GB Samsung Portable SSD T7 Shield til 94,53€.


Men man skal huske, at melde sig fra Prime igen.

Hilsen Carsten.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu