|
anbefaling af trådløst musikanlæg |
Besvar |
Forfatter | |
Mullez
Ny bruger Oprettet: 20-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Februar-2012 kl. 13:36 |
hej,
Er ved at undersøge mulighederne for et system eller receiver der giver mig mulighed for trådløs afspilning af musik fra NAS. Der skal også være mulighed for radio samt alm. cd afspiller. Højtalere haves. kan man overhovedet få noget hæderligt for max 5000 kr? |
|
foffer
Bruger Oprettet: 12-November-2007 Status: Offline Point: 69 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm, det er godt nok et lidt lavt budget for alt det. Men du kan jo kigge på den her http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/systemer/denon_ceol-sc-n7_stereoanlag.htm den har alt det du søger eksl. NAS. Du kan så købe en USB disk ved siden af som du kan lægge al din musik på og slutte til CEOL'en.
Jeg ville nok spare lidt op så du kunne bruge lidt flere penge og evt. købe den aktive sonos boks og et par nogenlunde højtalere ved siden af. Det tror jeg ender ud med at være markant bedre end den denon løsning. Har dog ikke hørt denon'en. Alternativt kan du kigge på logitech squeezebox. Det er en streaming løsning logitech har lavet. Kender dog ikke selv så meget til den
|
|
Urban
Ny bruger Oprettet: 27-November-2009 Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
|
CEOL'en kan alt det du efterspørger plus en del mere. Den fungerer godt, er indenfor budget, og spiller glimrende. Har selv en
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7100 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sonos med løs CD afspiller
|
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Harman/Kardon - Receiver HK 3490 - Har digital indgang - 3175kr
Apple Tv 2 - Jailbroken med fire core eller xbmc media center så den kan afspille musik/film fra NAS - 849kr |
|
beddemiz
Bruger Oprettet: 17-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 234 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan selv anbefale denon ceol, har selv en med et sæt b&w dm685 og der mangler ikke krafter. Det kan godt være det er et minianlæg, men der er virkelig value for money.
|
|
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6477 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med de højtalere der følger med fra hifi klubben er de ok...
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |