recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blænde indstilling af kamera på iPhone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blænde indstilling af kamera på iPhone

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4628
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 timer 14 minutter siden kl. 14:12
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Nej ingen nat indstilling. Kun size fra 640x480 i fem trin til 2304x1728. EV Shift. ISO. AF Area. Grid. 

Måske er der noget med White Balance, som ændrer lys følsomhed i auto, sol, skygge, kunstigt lys, lysfattigt. Og manual. Trykker jeg på manual skriver den shutter, så der kan den vist indstilles i lukker.

Skal vist ha læst op på manualen, som jeg var så klog at printe ud fra Nettet, da der kun fulgte en nødtørftig vejledning med.

Så bør der også være en Aperture = Blænde, der skal kunne indstilles, et sted.

Har det en "Bulb"-indstilling, hvis ja, så kan du holde udløseren nede så længe, du har lyst, fx hvis du står på en motorvejsbro, og vil tage billeder af billygterne, så det bliver til lange striber hen ad vejen. Støt kameraet mod et eller andet, så det ikke rystes...

Nej - ikke Hvidbalancen. Det er noget med, hvilken lyskilde, der bruges - overskyet, dagslys, kraftigt lys, neon eller alm. pære-belysning, osv.
Alt det ved jeg mere om når manualen er blevet studeret. Men hør her, jeg har da et Canon spejlrefleks til rådighed og det kan ihvertfald indstilles.

LOL LOL LOL HA-HA! Det meldte historien jo ikke noget om... du må i gang med spejlrefleksen så... Der er jo både hel-automatisk og halv-automatisk, så bør det kunne "spille"...

Halvautomatis: Så kan du stille lukker - og blænden stiller sig selv - eller modsat. Eller manuel - så gør du alt selv... Nu er spejlrefleksen vel digital? Hvis ikke, så må du ned efter en film... LOL
Johh, en Canon EOS 400D er digital. Men kender den ikke rigtig, da jeg ikke er interesseret i foto som hobby mere.
Ja i gamle dage var det uhyggeligt at fotografere, indtil man hentede filmen og så hvad det var man havde taget billeder af. Som regel kunne man ikke huske hvad der var på billederne, så det var en overraskelse hver gang hvor mange der overhovedet duede LOL
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu