recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HP 635 - grninstallation af Windows
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HP 635 - grninstallation af Windows

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HP 635 - grninstallation af Windows
    Sendt: 4 timer 51 minutter siden kl. 18:25
Hej
Jeg har en gammel HP 635 laptop. Jeg har på et tidspunkt installeret Kubuntu på den (ikke som dual boot).
Kan jeg mon fjerne Kubuntu helt om få Windows 10 eller 11 på den i stedet.
Jeg har lige prøvet med en Windows 7 CD. Under partition står der, at den ikke må være formateret som NFTS. Jeg ved ikke, om jeg kan æbdre det et sted. Hvilken af partitionerne skal jeg vælge - System eller Logisk?

Kan jeg i stedet lave en fuld recovery, eller den blevet sletet med installationen af Kubuntu?
Jeg har ikke noget på PC 'en der skal gemmes.

På forhånd tak.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 49 minutter siden kl. 22:27
Oprindeligt skrevet af bas bas skrev:

Hej
Jeg har en gammel HP 635 laptop. Jeg har på et tidspunkt installeret Kubuntu på den (ikke som dual boot).
Kan jeg mon fjerne Kubuntu helt om få Windows 10 eller 11 på den i stedet.


For at kunne svare præcist på dette vil det være godt at vide hvor gammel din laptop er. Hvis den er mindre end ca 8 år gammel vil der som regel kunne installeres Windows 11 uden begrænsninger. Hvis den er ældre må du nok nøjes med Windows 10.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu