recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nulstille Facebook kode
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nulstille Facebook kode

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nulstille Facebook kode
    Sendt: 3 timer 9 minutter siden kl. 09:10
Jeg forsøger at logge ind på Facebook på min PC. Jeg har glemt adgangskoden, og vil derfor nulstille den. Facebook vil så sende mig en kode til dette. Jeg kan bl.a. vælge at få tilsendt koden pr. mail, eller SMS. Jeg vælger SMS, fordi Facebook har forkert mail på mig, men korrekt telefonnummer. De skriver de har sendt mig en SMS, men jeg modtager ingen, selv efter flere forsøg. Mit navn og Facebook billede bliver vist korrekt, så Facebook ved jo det er mig.
Der er ingen problemer hvis jeg vil på Facebook på min telefon. Her beder de ikke om en kode.
Hvordan kommer jeg på, på min PC?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 2178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 5 minutter siden kl. 09:14
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Jeg forsøger at logge ind på Facebook på min PC. Jeg har glemt adgangskoden, og vil derfor nulstille den. Facebook vil så sende mig en kode til dette. Jeg kan bl.a. vælge at få tilsendt koden pr. mail, eller SMS. Jeg vælger SMS, fordi Facebook har forkert mail på mig, men korrekt telefonnummer. De skriver de har sendt mig en SMS, men jeg modtager ingen, selv efter flere forsøg. Mit navn og Facebook billede bliver vist korrekt, så Facebook ved jo det er mig.
Der er ingen problemer hvis jeg vil på Facebook på min telefon. Her beder de ikke om en kode.
Hvordan kommer jeg på, på min PC?

Flemming

Har du set i Spam og blokeret? Eller, hvad det nu hedder, hvis du bruger Apple... Den KUNNE jo være røget deri. Og du er sikker på, at du har tastet nummeret korrekt?

Nu da du kan komme på via telefonen, kan du så ikke bare ændre din mailadresse via den?


Redigeret af mnielsen - 2 timer 45 minutter siden kl. 09:34
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top
Peter.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2012
Status: Offline
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 24 minutter siden kl. 09:55
Hvis du kan logge på din Facebook på de telefon, så har du jo koden lige der.
Det må da være muligt at finde koden der. Bruger du deres app eller en browser?
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 2178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 21 minutter siden kl. 09:58
Oprindeligt skrevet af Peter.C Peter.C skrev:

Hvis du kan logge på din Facebook på de telefon, så har du jo koden lige der.
Det må da være muligt at finde koden der. Bruger du deres app eller en browser?

Hvordan graver man så koden ud?
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 9 minutter siden kl. 10:10
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Peter.C Peter.C skrev:

Hvis du kan logge på din Facebook på de telefon, så har du jo koden lige der.
Det må da være muligt at finde koden der. Bruger du deres app eller en browser?

Hvordan graver man så koden ud?
Det kan man ikke, den står i prikker!

Jeg har selv prøvet den situation. Man prøver at nulstille og skrive et nyt kodeord. Så får man at vide der allerede er en bruger på den mail eller tlf nr. Det kører bare i ring, og der skal laves en helt ny bruger på en ny mail.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 2178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 1 time 57 minutter siden kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Peter.C Peter.C skrev:

Hvis du kan logge på din Facebook på de telefon, så har du jo koden lige der.
Det må da være muligt at finde koden der. Bruger du deres app eller en browser?

Hvordan graver man så koden ud?
Det kan man ikke, den står i prikker!

Jeg har selv prøvet den situation. Man prøver at nulstille og skrive et nyt kodeord. Så får man at vide der allerede er en bruger på den mail eller tlf nr. Det kører bare i ring, og der skal laves en helt ny bruger på en ny mail.

Så man skal altså huske at skrive sine koder ned på et stykke A4-ark, og / eller et Word-dokument, som gemmes på et par eksterne dimser.

Men alt dette hjælper jo ikke fltk i denne situation...
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 1 time 35 minutter siden kl. 10:44
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Peter.C Peter.C skrev:

Hvis du kan logge på din Facebook på de telefon, så har du jo koden lige der.
Det må da være muligt at finde koden der. Bruger du deres app eller en browser?

Hvordan graver man så koden ud?
Det kan man ikke, den står i prikker!

Jeg har selv prøvet den situation. Man prøver at nulstille og skrive et nyt kodeord. Så får man at vide der allerede er en bruger på den mail eller tlf nr. Det kører bare i ring, og der skal laves en helt ny bruger på en ny mail.

Så man skal altså huske at skrive sine koder ned på et stykke A4-ark, og / eller et Word-dokument, som gemmes på et par eksterne dimser.

Men alt dette hjælper jo ikke fltk i denne situation...
På min iPad foreslår den et temmeligt indviklet kodeord, som jeg af nemheds grunde har brugt et par gange til tilfældige hjemmesider. Men ja, skriv kodeord ned! I Apple findes der en nøgle hvor man kan samle alle kodeordene, så man bare holder fingeren på ID knappen, og så er man igennem.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu