recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Onkyo 616
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Onkyo 616

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Onkyo 616
    Sendt: 06-Juli-2024 kl. 11:31
Hej,

Nogen der kan bruge en sølvgrå Onkyo 616 (supporterer 7.2 lyd i diverse formater). Jeg besluttede at udskifte den til en ny - og er faktisk overrasket over at lyd forskellen/kvaliteten på den nye og gamle er så markant lille. 

Jeg betalte 5000 for den i tidernes morgen, og sælger den MEGET billigt, hvis nogen er jer overvejer at opstarte en billig hjemme biograf. Den er nok 12 år gammel eller sådan noget. Fungerer upåklageligt - men har problemer med fjernbetjeningen når den skal tænde og slukke. Alle andre funktioner på fjernbetjening virker. Jeg har ikke haft problemer med HDMI boardet.

Den har stået i et TV-skab og er derfor i rigtig fin stand.

Befinder sig i Ikast.

Giv et bud,

Mvh Michael
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10419
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2024 kl. 14:53
For ikke kendere kan en Onkyo 616 jo være hvad som helst, så skriv gerne hvad det er for en enhedSmile.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2024 kl. 19:24
Hvad med specs?
4K, Dolby Atmos osv.
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
HessiDude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2022
Sted: Skovby, Galten
Status: Offline
Point: 464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HessiDude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2024 kl. 20:06
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2024 kl. 13:29
Tak for links :-)

Ingen interesse? Jeg havde forestillet mig 500 kr eller sådan noget. 


Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2024 kl. 15:46
Prøver lige en enkelt gang mere, ellers går den til et børne værelse eller sådan noget.
Til top
Buggy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 25-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Buggy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 32 minutter siden kl. 16:56
Hej Michael

Har du stadig din Onkyo receiver til salg? Jeg kunne måske godt bruge den!Tongue

Mvh. Kristian
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu