recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - yamaha vs nad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

yamaha vs nad

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
LarsCL Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juli-2015
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsCL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: yamaha vs nad
    Sendt: 13-Juli-2015 kl. 18:15
Hej forum :-)

Jeg har fået mulighed for en ret god byttehandel tror jeg. 
En Yamaha rx-v2020 advantage i bytte for min nad t747.

Jeg har ikke hørt yamahaen spille endnu, men kan jeg regne med at den er et godt stykke bedre end min nad? 

Jeg ved godt smag og behag og alt det her, men hvis nogen allerede på forhånd kunne fortælle om hands down hvilken der spiller bedst? Det er især stereo delen jeg ligger vægt på.

Nogen tanker?
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2015 kl. 19:59
Jeg har haft et par Yamaha"s og har været super glade for dem..
Tjek denne:
 http://www.audioholics.com/av-receiver-reviews/yamaha-rx-a2020-aventage
Ning
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6061
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2015 kl. 22:14
Skynd dig hellere, inden HDMI brænder af på din NAD. Tror ikke jeg har hørt om en 747, der ikke har brændt HDMI boardet af.
2020 skulle på papiret være bedre end 747, men om den også er det til musik, tør jeg ikke helt svare på. Jeg har selv Yamaha og er yderst tilfreds med lyden. Både musik og film. Men som jeg forstår det, så plajer NAD dog at have mere fokus på musik, end mange andre producenter.

Under alle omstændigheder, så ville jeg se at få byttet.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2015 kl. 22:32
Jeg ville ikke bytte min Yamaha, for en NAD. Havde kortvarigt en Denon. Ingen tvivl om, at Yamaha'en gør det bedre.

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu