recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony 55" OLED A85 - netværksproblemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony 55" OLED A85 - netværksproblemer

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2024 kl. 11:10
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Da jeg havde Sony OLED mistede fladskærmen tit forbindelsen via WiFi
Med Ethernet-kabel var der nul udfald
OK - jeg har ikke oplevet ustabil WiFi mens der er blevet streamet.

Det har udelukkende været når TV'et er blevet tændt efter ca. 1 døgn at WiFi forbindelsen ikke har virket - selvom den tilsyneladende var tilkoblet ...


Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMA37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 11:06
Har selv Sony LCD 8 serie i soveværelse og stue med samme udfordring - ingen forskel om det er wifi eller kablet. Begge er også bundet op mod fiber, så ingen udfordringer med hastigheden.

75" i stuen 2021 udgave.
60" i soveværelse 2022 udgave.

Overvejer kraftigt at skifte dem begge, for Android software er også alt for langsom/ustabil.
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 11:09
Oprindeligt skrevet af JMA37 JMA37 skrev:

Har selv Sony LCD 8 serie i soveværelse og stue med samme udfordring - ingen forskel om det er wifi eller kablet. Begge er også bundet op mod fiber, så ingen udfordringer med hastigheden.

75" i stuen 2021 udgave.
60" i soveværelse 2022 udgave.

Overvejer kraftigt at skifte dem begge, for Android software er også alt for langsom/ustabil.
Har du prøvet at enable "Simple IP" på Sony'erne - ligesom jeg har gjort?
Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMA37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 11:15
Nope og syntes heller ikke jeg har set den funktion, men må da lige prøve.
Tak for info
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 11:18
Du er velkommen 👍🏻
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 timer 13 minutter siden kl. 10:08
Det har åbenbart hjulpet at enable "Simple IP"

Sony Tv'et har nu kørt upåklageligt i 3 dage.

I morgen frakobler jeg "Simple IP" for med sikkerhed at kunne verificere, at det gør en forskel.



Redigeret af ClausBP - 12 timer 12 minutter siden kl. 10:09
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu