recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rotel RMB-1565 rød lampe blinker.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rotel RMB-1565 rød lampe blinker.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Rotel RMB-1565 rød lampe blinker.
    Sendt: 12 timer 36 minutter siden kl. 09:52
Hej på min Rotel RMB-1565 som jeg er rigtig glad for er den røde lampe begyndt at blinke når jeg tænder den. De første par minutter er der ingen lyd men derefter stopper den røde lampe med at blinke og lyden kommer.
Jeg har prøvet at fjerne alle kabler og den blinker stadig. Kan det være støv der laver ballade da der er en del indvendigt? Eller hvad kan jeg gøre?

Ps. Har prøvet at støvsuge støv det hjalp ikke.


Redigeret af Bjur - 12 timer 20 minutter siden kl. 10:08
Til top
Jespus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Status: Online
Point: 264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 4 timer 27 minutter siden kl. 18:01
Prøv at skifte sikringen i den. De koster næsten ingenting og med tiden kan de godt brænde over.
LG oled, Nvidia Shield, Primare I22 dac, Rega CD, Bluesound Node, SA2.1 705+200 Ahorn
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 4 timer 7 minutter siden kl. 18:21
Tak for svar. Ved du hvor jeg gør den henne?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19443
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 54 minutter siden kl. 18:34
Oprindeligt skrevet af Jespus Jespus skrev:

Prøv at skifte sikringen i den. De koster næsten ingenting og med tiden kan de godt brænde over.


Hvis nu der er sprunget en sikring, hvorfor kommer den så til live efter noget tid?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Jespus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Status: Online
Point: 264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 34 minutter siden kl. 21:54
Ja, det skulle man tro, lissom en glødepære, men har oplevet med en NAD effektforstærker fra forrige årtusind, at der var tilløb før sikringen gik. Nogen gange endda med lidt røg til følge. Den døde dog til sidst.
LG oled, Nvidia Shield, Primare I22 dac, Rega CD, Bluesound Node, SA2.1 705+200 Ahorn
Til top
Jespus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Status: Online
Point: 264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 minutter siden kl. 21:59
Faktisk lidt som min gamle far. 
LG oled, Nvidia Shield, Primare I22 dac, Rega CD, Bluesound Node, SA2.1 705+200 Ahorn
Til top
Jespus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Status: Online
Point: 264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 minutter siden kl. 22:08
Førhen sad sikringen i en klemme lige bag strømtilslutningen, så det vil være mit bud.
LG oled, Nvidia Shield, Primare I22 dac, Rega CD, Bluesound Node, SA2.1 705+200 Ahorn
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu