recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der andre som skal have Apple betaer 2024?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er der andre som skal have Apple betaer 2024?

 Besvar Besvar Side  <1 222324
Forfatter
Besked
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 timer 13 minutter siden kl. 23:21
Det er kun Pro 2 med USB-C, der kan bruges. Firmwaren opdateres automatisk, når telefonen har fået 18.1 og de er tilsluttet strøm og forbundet til telefonen. Opdateringen tog nogle få sekunder for mine. Den nye version er 7B19 (den gamle er 7A305).

Læs lidt mere her:
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 timer 43 minutter siden kl. 23:51
Oprindeligt skrevet af Splinten Splinten skrev:

Det er kun Pro 2 med USB-C, der kan bruges. Firmwaren opdateres automatisk, når telefonen har fået 18.1 og de er tilsluttet strøm og forbundet til telefonen. Opdateringen tog nogle få sekunder for mine. Den nye version er 7B19 (den gamle er 7A305).

Læs lidt mere her:

Jeg har dem med USB-C, men har kun 7A305 endnu. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 18 minutter siden kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Der står Version 6F21
Det er den samme som jeg har på mine 1. Gen, som ikke får mulighed for at få det. Så hvis dine AirPods er af nyere udgave, så er de ikke opdateret endnu. 
De har type nr A2084, og er købt sidst i 2022 mener jeg.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8580
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 52 minutter siden kl. 10:42
Oprindeligt skrevet af Splinten Splinten skrev:

Det er kun Pro 2 med USB-C, der kan bruges. Firmwaren opdateres automatisk, når telefonen har fået 18.1 og de er tilsluttet strøm og forbundet til telefonen. Opdateringen tog nogle få sekunder for mine. Den nye version er 7B19 (den gamle er 7A305).


Nej, det er alle udgaver af Pro 2, der kan bruges, og det virker også med 7A305, så jeg ved ikke hvorfor det blev annonceret som en del af 7B19.

Redigeret af lunddal - 7 timer 52 minutter siden kl. 10:42
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 18 minutter siden kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Der står Version 6F21
Det er den samme som jeg har på mine 1. Gen, som ikke får mulighed for at få det. Så hvis dine AirPods er af nyere udgave, så er de ikke opdateret endnu. 
De har type nr A2084, og er købt sidst i 2022 mener jeg.
Det er Gen. 1. Så de kan desværre ikke opdateres til det.


Mvh
Flemming Larsen
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 17 minutter siden kl. 12:17
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af Splinten Splinten skrev:

Det er kun Pro 2 med USB-C, der kan bruges. Firmwaren opdateres automatisk, når telefonen har fået 18.1 og de er tilsluttet strøm og forbundet til telefonen. Opdateringen tog nogle få sekunder for mine. Den nye version er 7B19 (den gamle er 7A305).


Nej, det er alle udgaver af Pro 2, der kan bruges, og det virker også med 7A305, så jeg ved ikke hvorfor det blev annonceret som en del af 7B19.

Jeg forholder mig kun til, hvad Apple selv har meldt ud:

Version 7B19 release notes
  • When used with an iPhone or iPad running iOS 18.1 or iPadOS 18.1 or later, AirPods Pro 2 with firmware update 7B19 enable three new features—a Hearing Test, Hearing Aid, and Hearing Protection. 

  • The Apple Hearing Test feature provides scientifically-validated hearing test results from the comfort of home (intended for users 18 years or older).

  • The Hearing Aid feature provides personalized, clinical-grade assistance that is automatically applied to sounds in your environment as well as music, videos, and calls (intended for users 18 years or older with perceived mild to moderate hearing loss)

  • The Hearing Protection feature helps users minimize exposure to loud environmental noise across listening modes (available in the United States and Canada)

Features require AirPods Pro 2 with firmware version 7B19 or later. All features may not be available for all countries or regions.

Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8580
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 38 minutter siden kl. 12:56
Der står intet om USB-C, men derudover, som du kan se i denne tråd, har det virket med 7A305 for både Flemming og jeg.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8580
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 21 minutter siden kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Men er høreapparat-funktionen ikke kun godkendt i Nordamerika pt?


Det er tilsyneladende Hearing Protection-funktionen, der blev udmeldt kun at være i USA og Canada, men den er hos mig (ved ikke om det virker).
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 909
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 13 minutter siden kl. 13:21
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Der står intet om USB-C, men derudover, som du kan se i denne tråd, har det virket med 7A305 for både Flemming og jeg.

USB-C var min fejl. Jeg forvekslede MagSafe etui/charging case som værende lig med USB-C, men Pro 2 kunne/kan fås med både Lightning og USB-C i et MagSafe etui.

Og i følge Apple, så skal der firmware 7B19 til. At det så virker med 7A305 er kun godt.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 34 minutter siden kl. 15:00
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Der står intet om USB-C, men derudover, som du kan se i denne tråd, har det virket med 7A305 for både Flemming og jeg.
Ja, det har bare kørt. Jeg har så i løbet af dagen fået 7B19.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 222324
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu