recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NVIDIA Shield
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NVIDIA Shield

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jakobkjær Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: i går
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakobkjær Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: NVIDIA Shield
    Sendt: i går kl. 17:26
Hej. Min navidia taber hukommelsen for favorit kanaler, hvis jeg bruger app på mit TV den husker altid kanalerne.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 timer 59 minutter siden kl. 04:19
Hvilken app?
Til top
Jakobkjær Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: i går
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakobkjær Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 36 minutter siden kl. 09:42
flix men sjovt nok sker det ikke på mit smart TV. 

Til top
Lasse88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Oktober-2011
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 24 minutter siden kl. 10:54
Skal app'en opdateres?
Mvh.

Lasse88
Til top
Jakobkjær Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: i går
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakobkjær Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 29 minutter siden kl. 11:49
nej, den samme app på TV og den husker 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu