recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 1 Spørgsmål til Professoren
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket1 Spørgsmål til Professoren

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2010 kl. 18:51
Det hele ligger i signal styrken, handshaket og kabel kvalitet. Min W6000 ville heller ikke med standart HDMI kabel med skiftede til et mere følsomt og bedre ledene kabel og problem løst. Apperater arbejder heller ikke med samme følsomhed og derved virker det måske på samsung tv men ikke på optoma projektor, det er der ikke noget nyt i. 
 
Ergo - et HDMI kabel som er version 1,3a og koster 300 kroner for 10m kan det samme HVIS signalet går igennem, som et til 10 gange prisen. Ved bedre kabler får man dog bedre råmatrialen og bedre gennemført kabel som ledere bedre og fikser problemmerne som i står overfor Wink
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Idero Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2010 kl. 21:24
@Lydeman. Hvis dit Argon kabel spiller så har d jo løst problemet. Digital er digital, så signalet bliver ikke bedre via et HDMI kabel om det koster 500 kroner eller 5000 Kroner. Det lyder bare som om du har haft et mandags kabel. Happy viewing.
Til top
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Status: Offline
Point: 124
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2010 kl. 13:37
Ikke helt rigtigt da der åbenbart er flere standarder inden for kabler også. Jeg fandt ud af at min Acer er meget kræsen da jeg godt kunne bruge kablet på en alm. DVD afspiller til TV´et
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu