|
The Order: 1886 |
Besvar |
Forfatter | |
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Februar-2014 kl. 11:47 |
Jeg er godt nok ved at være hyped for dette spil.
Er mere gameplay fra det, og der skulle komme meget mere senere idag. |
|
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
|
Smukt er det, og det ligner mere og mere et spil, jeg definitivt skal have.
|
|
BORING! |
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Smed89
Super bruger Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ser så mega vildt ud!
|
|
|
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
der er blevet snakket en del om, hvor slemt det ser ud med performance i det spil, at det kører virkeligt dårligt, men ser rigtig godt ud.
Og at det er værre end det normalt er på disse tidlige fremvisninger af spil, da man normalt især når det er sony, udvælger ting til fremvisning som er mest poleret og kører godt.
|
|
sickchild
Guld medlem Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
Funktioner
Tak(0)
|
Glæder mig godt nok også til dette spil. Dejligt med nogle nye spil, istedet for fortsættelser (ikke at de også kan være pisse gode)
|
|
Sploink
Funktioner
Tak(0)
|
Nu bliver spillet jo heller ikke udgivet om 2 mdr. Er sikker på alt bliver rettet, ellers bliver det kæmpe fail for dem, da forventningerne til dette spil er ekstremt høje.
|
|
Smed89
Super bruger Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne helt klart også bruge et nyt spil
Har kun BF4, og det er det eneste for tiden som jeg mener er værd at spille.. CoD er jeg kørt død i.. |
|
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan godt være det bare er mig, men jeg synes godt nok det ser umådelig kedeligt og generisk ud. Og det plagierer voldsomt på Bioshock serien og Dishonored.
Det bliver heller ikke dette spil, der får mig til at hoppe på next gen.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |