|
PS4 anmeldelse |
Besvar |
Forfatter | |
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-November-2013 kl. 14:21 |
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
1 million solgte enheder ved launch i USA
|
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu venter jeg bare på xbox one kommer ud så jeg kan sige: xbox, start my ps4.
PS: lad venligst være med at gradbøje lydløs i jeres anmeldelse.. enten er den lydløs eller også er den ikke. Man kan ikke være ganske lydløs, man kan være ganske lydsvag. |
|
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
|
I det mindste kan du sige "playstation start Killzone" :p
|
|
-C5-
Guld medlem Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde forud bestilt PS4 sammen med BF4. Men har trykket i land og købt BF4 til PS3. Jeg vil lige se tiden an det første ½ års tid. Mon ikke der vil dukke en række børnesygedomme op som de lige skal have styr på. Desuden er jeg temmelig ligeglad med alt det sharing og sociale medier osv. Jeg vil bare have god grafik og fede spil.
|
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg trak også min forudbestilling tilbage. Køber først engang i 2014. Regner dog med Q1. Men for mig, er både XBONE og PS4 på tale igen. Jeg følger udviklingen henover julen, og ser hvilken retning de to udvikler sig i. Regner med, at det er lettere at tage en beslutning, når vi når til februar/marts. Og der er det nok også muligt at skaffe en, uden at levere sin ene nyre.
|
|
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde udtrykt min store begejstring for PS4, men ville vente med at bestille for at se tiden an.
Men så gav kæresten mig en i julegave, og den har været tændt lige siden, så børnesyge eller ej, så kører det bare
|
|
|
|
CoBlockOut
Junior bruger Oprettet: 29-August-2014 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hehe
|
|
Peter - coBlockOut
|
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh
René |
|
Juiceren
Super bruger Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
Funktioner
Tak(0)
|
Meget gammel tråd....
|
|
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
|
-C5-
Guld medlem Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har til gengæld forventning om at få en PS4 i julegave... altså i år 2014 :-)
|
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
duh ja.. øjnene er det første man bliver blind på
|
|
Mvh
René |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |