|
Battlefield 4 Fejl. |
Besvar |
Forfatter | |
sickchild
Guld medlem Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Februar-2014 kl. 12:07 |
Hej jeg ville bare høre andre her inde der spiller Battlefield 4 om de også døjer med en masse lag, og fejl. Tit for jeg intet XP efter jeg har endt en runde, og mange ting som den kommer og siger er unlocked er det ikke bagefter og bliver unlocked engang mere senere. Og har prøvet et par gange nu at mit i et spil, så kommer den siger fejl og lukker spillet helt ned.
Jeg har kun spillet i et par dage, men er lige ved at give op da jeg syntes det er for frustrerende. Men er det min forbindelse der er noget med? eller oplever i andre samme fejl?
|
|
-C5-
Guld medlem Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg oplever massive problemer med BF4 i PS3.
|
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |