|
Forskellige versioner af PS4 (1100 vs 1200) |
Besvar |
Forfatter | |
Helmuth
Super bruger Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 09:27 |
Jeg påtænker at købe en af de nye 1TB-PS4'ere.
Efter lidt søgning på nettet, falder jeg over en artikel der gør opmærksom på, at der er kommet en opgraderet model kaldet CUH-1200-serien, hvor den "gamle" hed CUH-1100. Link til artikel >>>Klik HÉR The CUH-1200 hardware update is the most significant upgrades to the console yet, as it allows a reduction in power consumption, overheating, and noise. There is also a 10% reduction in weight, Nu hvor der er kommet en opgradering, vil jeg seføli helst ha' den, men netop denne modelangivelse fremgår ikke når man kigger specs i de forskellige webshops. Har nogen af Jer mere information om dette, herunder om der i DK findes en 1TB-udgave i version CUH-1200? |
|
SYS288
Ny bruger Oprettet: 18-Oktober-2015 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har netop købt en PS4 1TB, og på kassen står der CUH-1216B.
Har dog ingen anelse om det er den nye, men det håber jeg da |
|
Fresh
Ny bruger Oprettet: 21-April-2012 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den nye CUH-1200 model kan kendes på hele konsollen har en matsort overflade. CUH-1100 har blanksort overflade omkring disc drevet.
Mig bekendt var alle de nye 1TB at CUH-1100 modellen, men den "nyhed" er heller ikke ny længere. Jeg købte min CUH-1200 i Fona for 3 uger siden som bundlen med 2x contollere. Coolshop's kundeservice kunne dengang ikke oplyse mig om de havde den ene eller anden, og de virkede heller ikke interesserede i at finde ud af det til mig..
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |