|
Brug af 2 controllere på PS4 |
Besvar |
Forfatter | |
Steenbit
Ny bruger Oprettet: 15-April-2015 Sted: Aars Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Maj-2017 kl. 22:55 |
HEJ
Vi har købt en ekstra controller. Vi kan ikke få begge til at være med i multiplayer spil. Vi kan kun få en af dem med ved at trykke på PS knappen og så trykke på profilen. Vi er helt nye PS4 brugere. På forhånd tak for hjælpen. Hilsen Christina og Niels |
|
u2pia
Super bruger Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
I skal jo mindst have oprettet 2 profiler for at få det til at virke, som jeg læser det, har I kun 1.
|
|
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når i trykker på PS-knappen på controller 2, så skal i trykke på en anden profil som bruger, til den controller, ellers registrerer den bare at bruger 1, pludselig har skiftet til controller 2.... giver det mening sådan som jeg forklarer det?
|
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
den her må jeg også lige følge med i, da jeg har købt en PS4 Pro, har dog ikke få et taget den i brug endnu.
vil det sige at man skal oprette en bruger for hver controller man vil tilslutte PS4'eren? |
|
Lightyear
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Funktioner
Tak(1)
|
Man kan også bare logge på som gæst med controller 2, det virker fint.
|
|
u2pia
Super bruger Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du bør egentlig oprette en profil for hver bruger. Man kan godt have flere profiler (Mor, Far, Søn , Datter, osv...) og 2 fysiske controllere
|
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
okay, så er det jeg gør, men man kan så godt tilslutte controller 2 som gæst hvis kammerater kommer forbi eller lign.
|
|
u2pia
Funktioner
Tak(0)
|
Nemlig! |
|
Steenbit
Ny bruger Oprettet: 15-April-2015 Sted: Aars Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Tusind tak, ja det giver meget mening. Det vil vi prøve. Tak for svaret.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |