|
Forlængerkabel til PS4 kamera |
Besvar |
Forfatter | |
anoz
Super bruger Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-August-2017 kl. 14:12 |
Min søn ønsker sig brændende et ps4 kamera, så han kan lave sine egne youtube-klip med PiP. Så vidt jeg kan genemskue, er der kun 2 meter kabel på kameraet, men da alt udstyr står uden for bio'en i modsatte ende af lærredet er der brug for omkring 8-10 m kabel 🙄
Jeg har fundet et forlængerkabel på 2 m., men 1) de er relativt dyre og 2) gad vide om signalet tager skade af så mange samlinger. Der må være andre derude, som er rendt ind i samme udfordring - hvad har I gjort? |
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
anoz
Super bruger Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der overhovedet ikke nogen?
|
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |