|
Ekstra ps4 - ny FIFA-konto? |
Besvar |
Forfatter | |
nkaad
Bruger Oprettet: 22-Februar-2017 Sted: Randers Status: Offline Point: 110 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-September-2019 kl. 15:52 |
hej
Vi overvejer at købe en ekstra ps4 til et multirum i kælderen. Vil det så kræve st vi køber en ekstra version af FIFA eller vil de to brugere som kan spille FIFA på den første ps4 også kunne få FIFA på den nye maskine? Følger FIFA den maskine det er købt til?
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
spillene følger vel din sony konto? Men hvis konto'en er sat op som en familiekonto, burde der jo ikke være nogle problemer med at "dele" på flere maskiner.
|
|
nkaad
Bruger Oprettet: 22-Februar-2017 Sted: Randers Status: Offline Point: 110 |
Funktioner
Tak(0)
|
fint :)
Familiekonto kender jeg ikke. Idag har vi to konti/brugere (det er måske samme konto men med flere brugere?) på den samme maskine og de kan begge spille FIFA. Vi kom dog i tvivl om spillet kunne “følge” med over på en ny ekstra maskine? jeg har ikke sat mig voldsomt ind i det, da det fortrinsvist er mine drenge, som bruger maskinen :) Det lader det til at det kan lade sig gøre - så mangler vi blot at købe den ekstra maskine Tak for svaret Vh Nikolai |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |