|
Ændre PSN konto fra barn til voksen... |
Besvar |
Forfatter | |
JENC
Guld medlem Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Marts-2020 kl. 13:49 |
Hej
Jeg var dum nok til at følge anbefalingerne om at lave en familiekonto, og oprette min søns PSN konto til hans PS4 som "child" under familiekontoen. For så at finde ud af, at selv i FIFA er der begrænsninger på hvad børn må. Yikes... Der vil sikkert komme flere begrænsninger og jeg vil nu gerne bare lave det om, så han har en voksen-account, og angive hans alder til over 18 år. Men hvordan gøres det bedst? Jeg vil gerne fortsætte med hans rigtige email-konto, for han gamer sikkert i mange år fremover, også efter han er flyttet hjemmefra. Jeg kunne forestille mig, at Sony har nogle checks på at kontoen pludselig skifter "alder"?? - hvordan får jeg hans PSN "child" account ud af min "Family" og så oprettet ham som +18 på samme email, på hans helt egen account (ikke under min "Familiy")? |
|
Flomsen
Bruger Oprettet: 09-Oktober-2013 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 112 |
Funktioner
Tak(0)
|
JENC
Guld medlem Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Tak for svar. Artiklen beskriver dog hvordan man gør. "On the Date the Child Turns 18 Years of Age".
Jeg vil gerne høre det inden barnet fylder 18, og "snyde" med alderen til at være +18, inden barnet reelt fylder 18... |
|
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der skal en ny konto til, er lidt i tvivl om der findes en måde at genbruge e-mail på den nye konto
|
|
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg sidder med næsten det samme problem. jeg har oprettet en gæstekonto, hvor alderen er alt for lav og intet fornuftigt kan spilles. Problemet er at jeg egentligt bare vil slette den, men det kan jeg ikke finde frem til hvordan jeg gør
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |