|
ARC fungerer ikke fra min PS4 |
Besvar |
Forfatter | |
AnyFellow
Bruger Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Juli-2021 kl. 19:59 |
Jeg har et setup med et Panasonic TX-P65VT60Y fjernsyn og en Marantz NR1603 forstærker.
Jeg har i flere år haft et Apple TV og en Blu-ray afspiller koblet til forstærkeren med HDMI og forstærkeren forbundet til fjernsynet via HDMI. Når en af enhederne tændes, tænder forstærker og fjernsyn på korrekte kanaler og når en af enhederne slukkes, så slukkes fjernsyn og forstærker. Alt fungerer perfekt i et ARC-setup. Vi har nu fået en PS4 i stuen, men denne kan jeg ikke få til at fungere med CEC overhovedet. Så vidt jeg kan se, er der kun en enkelt indstilling på PS4’eren, der er relevant: “Aktiver link til HDMI-enhed”. Denne indstilling er aktiveret. Jeg har forsøgt at ændre både lyd og billedeindstillinger fra auto til foruddefineret opsætninger osv., men uanset hvad jeg gør, vil hverken forstærker eller fjernsyn tænde eller slukke sammen med PS4. Jeg har ligeledes prøvet at forbinde PS4 med de HDMI-kabler dee fungerer med Apple TV/Blu-ray afspiller, uden at dette ændrer noget. Nogle forslag?
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er nogle links angående CEC/Playstation
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
AnyFellow
Bruger Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for links, men de skriver stort set det samme: Aktiver Link til HDMI-enhed og det hele skulle spille. Det gør det jo så bare ikke.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |