|
Titel på instrumental melodi... [LØST] |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | ||||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja, og ikke at forglemme The Memphis Gang. Flemming
|
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2192 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Så fik jeg også en forklaring på, hvad The MG's betyder...
|
||||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja, det var i hvert fald det Jørgen Mylius sagde en torsdag eftermiddag i 1969, da han afsluttede udsendelsen Pop Non Stop. Det var med melodien Hang 'em high. Flemming
|
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2192 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Den hørte jeg også på YouTube nu da jeg var i gang med dem... Men Time is Tight er nu den bedste - måske bare fordi den har kværnet rundt i så mange år, i mint efterhånden gamle hoved... Mærkeligt, at han ikke svarede mig i emailen, da jeg skrev til ham, efter anbefaling på Facebook. Han kunne da i det mindste have skrevet, at han ikke kunne genkende noget i min klaver-prøvelse... Men, skid nu vær' med det - det var dejligt at få det løst...
Redigeret af mnielsen - 18-Oktober-2024 kl. 18:40 |
||||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja, men Hang 'em high er jo heller ikke en originalindspilning, men en genindspilning af titelmelodien fra filmen Klyng dem op med Clint Eastwood. En film som jeg var ret vild med dengang
Flemming
|
||||
Samsung UE55F7005
||||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja - den originale film-melodi, er at foretrække. I Booker T's version er orglet nærmest noget påtrængende. Og Clint Eastwood-filmene var gode / sjove, også Mr. Nobody. |
||||
||||
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |