|
LØST? - Sony 55" OLED A85 netværksproblem |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
ClausBP
Super bruger Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 327 |
Funktioner
Tak(0)
|
OK - jeg har ikke oplevet ustabil WiFi mens der er blevet streamet. Det har udelukkende været når TV'et er blevet tændt efter ca. 1 døgn at WiFi forbindelsen ikke har virket - selvom den tilsyneladende var tilkoblet ... |
|
JMA37
Bruger Oprettet: 03-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 223 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har selv Sony LCD 8 serie i soveværelse og stue med samme udfordring - ingen forskel om det er wifi eller kablet. Begge er også bundet op mod fiber, så ingen udfordringer med hastigheden.
75" i stuen 2021 udgave. 60" i soveværelse 2022 udgave. Overvejer kraftigt at skifte dem begge, for Android software er også alt for langsom/ustabil.
|
|
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet at enable "Simple IP" på Sony'erne - ligesom jeg har gjort?
|
|
JMA37
Bruger Oprettet: 03-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 223 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nope og syntes heller ikke jeg har set den funktion, men må da lige prøve.
Tak for info
|
|
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
Du er velkommen 👍🏻
|
|
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
Det har åbenbart hjulpet at enable "Simple IP"
Sony Tv'et har nu kørt upåklageligt i 3 dage. I morgen frakobler jeg "Simple IP" for med sikkerhed at kunne verificere, at det gør en forskel. Redigeret af ClausBP - 25-Oktober-2024 kl. 10:09 |
|
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen, der ved, hvor man kan se HVORNÅR den sidste automatiske SW-opdatering er fundet sted på et Sony Android TV?
|
|
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
Efter nogle dage med disablet "Simple IP" fungerer Sony TV'ets WiFi stabilt og upåklageligt.
Gad vidst, hvad der var problemet? Måske er der kommet en automatisk opdatering på i mellemtiden - men det er desværre ikke muligt at se dato/tidspunkt for sidste opdatering. |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4571 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den seneste firmware-opdatering til Sony A85 kom den 18-9-2024: https://www.sony.dk/electronics/support/televisions-projectors-oled-tvs-android-/kd-55a85/downloads
Om den er installeret på dit TV er så spørgsmålet. Firmwaren har version 6.6152, men jeg kan ikke huske, om man kan finde dette versionsnummer i skærmens menuer.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, Rasmus!
Det er version 6.5262 der ligger på TV'et - men hvornår den er blevet automatisk installeret kan jeg ikke se nogen steder. Men det kan jo godt være sket for nylig og det har muligvis løst problemet. Lad os foreløbig konkludere det. |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4571 |
Funktioner
Tak(1)
|
Jeg det virker sandsynligt for Sonys firmwareopdatering udrulles normalt i trin over flere måneder til enhederne.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |