|
Nulstille Facebook kode |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er dette billede på min PC jeg forsøger at nulstille min konto på.
Mailadressen eksisterer ikke længere, det var den jeg brugte da jeg
oprettede mig som bruger på Facebook i sin tid. Jeg har redigeret mit
profilbillede og telefonnummer væk. Som nævnt modtager jeg ingen SMS. På
min telefon bruger jeg touch ID for at komme på. Det lykkedes mig at få
en SMS da jeg ville nulstille via telefonen, men videre i forløbet
sendte Facebook en bekræftelse el. lignende til den ugyldige
mailadresse. Hvad gør jeg så? Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2192 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så kan jeg ikke hjælpe - det var også bare, hvis det nu varmuligt at ændre noget via telefonen.
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1413 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du prøvet at vælge punkt 2? Hvis du vælger den, og går videre, vil du skulle godkende PC-login, via Facebook på din mobil. |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg prøvede i går. Der skete ikke noget. Har nu prøvet igen, og det lykkedes. Mange tak. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2192 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var dejligt, det lykkedes! HUSK! Skriv så koderne til diverse steder ned, så du har dem - på et Word-dokument, som gemmes på eksterne dimser. Haves der printer, kan du jo selvfølgelig også printe det.. Og, selvfølgelig, give Facebook en brugbar email. Man får ikke mails fra dem, udover, hvis man taster koden forkert et par gange, eller logger på via en anden dims.
Redigeret af mnielsen - 17-Oktober-2024 kl. 19:30 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |