|
Discovery+ og HBO Max Hvad nu? |
Besvar |
Forfatter | |
Woodhead
Bruger Oprettet: 12-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Maj-2024 kl. 13:28 |
Er der nogen der ved hvad man skal gøre når man har abonnemet på begge? Skal man bare opsige DIscovery+ og køre videre i Max?
Jeg har KUN Discovery+ for sportens skyld og kan ikke lige se hvordan jeg får det med på Max. Misser jeg noget? P.f.t. Carsten Lau
|
|
digitalt.tv
Guld medlem Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 719 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sport hos Max er et tilkøb til 40 kr. Så du skal minimum købe Max Basis og tilføje det efterfølgende. Men har du det via mobil eller tv-udbyder kan muligheden evt. mangle, og har du Max via Apple App store, så sælger de der kun Premium + Sport samlet.
Jeg har forsøgt at samle et overblik her Nogle Discovery+ kunder har fået et 50% på Max tilbud resten af 2024 på mail. Det er standard Max abonnementet, som så koster 59,50 til og med december.
|
|
davidmiller
Ny bruger Oprettet: 15-Juli-2024 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hello,
I think you have to use Discovery+ purely for sports and can't find the sports channels or content on Max, it might make sense to keep Discovery+ if it meets your needs better in that area. You should check if the sports content you enjoy is available on Max or if there are other sports-focused streaming options. If you find that Max doesn't cover the sports you want, continuing with Discovery+ might be the better choice. You may also want to review both services and compare them to see if you can consolidate your subscriptions. Not
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |