|
Hjælp til Huawei B2368 router |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24751 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej Claus. Ja, der er gået en del tid. Det går såmænd fint her. Hvad med dig? Jeg har fået en pakke, som siger 1000gb, og til 230,- per måned uden opsigelse. Så det har jeg tænkt mig, at oprette nyt hvert forår. Det er en ok pris. Alligevel utroligt, at Yousee har så dårlig dækning i udkanten af Taastrup. (Vridsløsemagle)
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24751 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har lige fået et problem med denne router/antenne. Jeg har skiftet udbyder på denne, men jeg kan ikke få den til at tilslutte. Det ligger sådan at antennen hænger ret langt oppe, så jeg tog bare toppen af, da det er der kortet skal sidde i og satte den så bare til, men det virker ikke. Jeg tænker så over, om ophænget, som sidder i bunden skal sidde på, og det er derfor at den ikke vil tilslutte?
I kan se billedet af antennen i understående link. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Hifiigen
Ny bruger Oprettet: 18-Maj-2015 Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg gætter lidt, for jeg har aldrig haft problemer med min, så jeg ved ikke hvordan man kan afhjælpe.
1. Kan det tænkes at kontaktsættet til SIM-kortet skal renses? 2. Med ny udbyder kan det måske være, at dens sender ikke kan nå din antenne? Det var netop det der var udslagsgivende her, da vores normale mobil og dataudbyder ikke havde god dækning her, så vi skiftede udbyder. 3. Måske skal hele systemet resættes, dvs. slukkes, vente 20 sek. og genstartes? Hilsen
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej Flemming
Mht. dækning, prøv at smide SIM-kortet i en telefon og se om der er data der. Der findes seriøse huller i dækningen, har nogle venner hvor i deres hus var der intet signal på TDC netværk, mens de Telia virkede fint. Held og lykke Claus
Redigeret af clausols1 - 29-Oktober-2024 kl. 10:47 |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jamen hej igen Claus. Der er er ok dækning på i min mobil på kortet. Det er ikke det store, men det er der ikke på mobiler derude. Men der har været fin dækning på gennem denne antenne. Jeg har faktisk lige sat et YouSee abonnement på i antennen, og det virker heller ikke. Så mon det er fordi, den skal sidde fast på beslaget for at virke.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Hifiigen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er ikke sikker på du følger indsættelse af det nye SIM-kort. Det kan du se i denne installationsvideo ca. 1 minut inde: https://www.youtube.com/watch?v=iaFwtAzVW3g&t=86s |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg gør det på samme måde, som i denne video. Jeg har nu været ude i kolonihaven og prøvet at slutte den til på beslaget, og der sker intet. Den lille grønne pære står bare og blinker, og efter et stykke tid lyser den rødt. Og efter et stykke tid starter den bare forfra. Jeg har også tjekket sim-kortet, og det virker også fint.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Hifiigen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hmm, nu bliver mine bud (endnu) mere gætterier, og måske lidt dumme:
1. Du skriver at SIM-kortet virker, men er det checket for datatrafik? 2. Så er der forbindelsen mellem antennen og routeren. Måske kablet er defekt? 3. Endelig er der routerens indstillinger, hvor du har samme muligheder som en alm. router |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Hifiigen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det findes der anvisning på, med brug af en browser fra en PC, men også mobil og tablet, men hvis det virker med det gamle sim-kort er fejlen ikke der. Jeg er kørt lidt fast.
|
|||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |