|
Hjælp! Skærm kan ikke tændes |
Besvar |
Forfatter | |
Katrine Ratjen
Ny bruger Oprettet: 29-Oktober-2024 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Oktober-2024 kl. 20:58 |
HJÆLP SØGES!
Har dette fine Beovision 11-46 fra et familiemedlem, der ikke længere er her, som jeg vil sælge. Jeg kan dog ikke få billede på skærmen! Der medfølger en Beo-4 fjernbetjening. Diode skifter til grønt på tv når jeg trykker tv på fjernbetjeningen men intet billede, nogen gode ideer?
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken kilde har du sat til TV’et? Kabel tv eller en boks?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Katrine Ratjen
Ny bruger Oprettet: 29-Oktober-2024 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen af delene. Har kun sat strøm til og forventede skærmen ville tænde med en form for menu...
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja hvis man trykker på menu knappen, burde det vise menuen. Men et billede kræver du sætter det til antenne, eller en modtager boks, eller en DVD afspiller.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |