|
NVIDIA Shield |
Besvar |
Forfatter | |
Jakobkjær
Ny bruger Oprettet: 26-Oktober-2024 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Oktober-2024 kl. 17:26 |
Hej. Min navidia taber hukommelsen for favorit kanaler, hvis jeg bruger app på mit TV den husker altid kanalerne.
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4571 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken app?
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Jakobkjær
Funktioner
Tak(0)
|
flix men sjovt nok sker det ikke på mit smart TV.
|
|
Lasse88
Junior bruger Oprettet: 17-Oktober-2011 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal app'en opdateres?
|
|
Mvh.
Lasse88 |
|
Jakobkjær
Funktioner
Tak(0)
|
nej, den samme app på TV og den husker det er hun
NVIDIA shield der taber hukommelsen. Redigeret af Jakobkjær - 27-Oktober-2024 kl. 19:24 |
|
ASKF
Super bruger Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Ålborg, DK Status: Offline Point: 277 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil prøve en totrinsløsningsforsøg: 1) Afinstaller app og installer den igen (især hvis det er den eneste app det sker for). Er problemet ikke løst? 2) Factory reset af Shield Siden sidste store OS update har min Shield Pro fra 2017 haft nogle besynderlige problemer og de har næsten alle kunne løses på denne vis. Det eneste problem jeg ikke har kunnet løse ved en reset, er at den ikke vil acceptere en ny fjernbetjening. Eller rettere, fjernbetjeningen virkede fint indtil et batteriskift, hvorefter den kan finde den, men nægter at modtage ordrer fra den og metoden til at resette fjernbetjeningen virker heller ikke, så det kan være en defekt fjernbetjening, men der er ingen måde at fejlfinde den på.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |