|
Gamer TV. Hvilket? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12317 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er altså blevet gjort rimeligt tydeligt at han spiller på konsoller…
|
|||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3788 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har været igennem et hav af monitorer, fordi jeg gerne vil omkring et skrivebord og spille.
Jeg har haft OLED siden 2015/16 og kan simpelthen ikke affinde mig med noget lcd. Senest har jeg solgt min ellers lækre Dell skærm og købt et 42 lg c3. Nu er min søgen slut. Intet slår OLED. Responstiden er skide vigtig for min spiloplevelse må jeg erkende og nu skal jeg ikke skifte imellem stue og kontor alt efter hvad jeg vil spille. Nu kører alt på den lille OLED. Så ja det ville jeg klart gøre
|
|||
putte
Bruger Oprettet: 07-Juli-2006 Status: Online Point: 55 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ved ikke hvad zone styring er desværre. Jeg spiller på PlayStation 5 Pro lige om få dage. Hvorfor skal jeg vælge OLED. Hvad gør det ved HZ. Gør det Ikke kun noget for belysningen? Lure nemlig på Sony Batavia 7. Høre gode ting. Vigtigste for mig er performance og hvor blødt og smooth det er for mine øjne. Vil helst undgå LG TV men kan gå med til Samsung og helst Sony. Menuen er forfærdeligt i LG. Betyder meget for mig. Hvilket tv ville du vælge så? Budget omkring 15 tusind
Redigeret af putte - 4 timer 3 minutter siden kl. 15:10 |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19449 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det byder at der bag selve det panel der laver farverne, sidder en række lysdioder, der lyser ind bagpå panelet. Når der skal bruges farver, lukker man op for lyset bagfra gennem farvefiltre i panelet. Det betyder også at skal du have hvidt lys på en sort baggrund (en stjerne på en sort nattehimmel), skal lysdioden inde bag den lysende stjerne lyse for fuld knald. Desværre dækker lysdioden et langt større område end stjernen, så den "zone" som lysdioden til stjerne dækker, vil lyse op, da panelet ikke kan lukke helt for lyset. Så du har en lysende stjerne på en grå firkant (zonens størrelse) på en sort baggund..... For at det ikke bliver for voldsomt, begynder fjernsynet så at regne på, hvor lidt og hvor meget lys, hver af lysdioderne skal lyse med og det tager tid. Da et OLED panel besår af dots der selv lyser, så en hvid stjerne lyser og det sorte omkring den er sort - og der skal ikke bruges tid på ekstra matematik, til at styre en bagvedliggende lysdiode. Klaus
|
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |