recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billigste 9.2 kanals forstærker til atmos?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billigste 9.2 kanals forstærker til atmos?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
onoffon Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-April-2011
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér onoffon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Billigste 9.2 kanals forstærker til atmos?
    Sendt: 26-Oktober-2021 kl. 14:53
Vores Pioneer VSX-303 er desværre stået af, efter kun 2 års levetid. Synes det var en fin forstærker, og den understøttede atmos. Tilbage i 2019 gav jeg 4200 kr for den.

Nu kigger jeg så rundt, og synes på ingen måde jeg kan finde nogle 9.2 kanals forstærkere til lignende priser. Det billigste alternativ jeg har fundet, er denne Denon receiver: https://www.hifiklubben.dk/denon-avc-x3700h-hjemmebio-forstaerker/denavcx3700hbk/?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&dfw_tracker=103698-DENAVCX3700HBK

Er det corona-relaterede prisstigninger der også har ramt receiver markedet? Kom meget gerne med forslag, hvis du kender til billigere alternativer, som understøtter 9.2 lyd. 
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4664
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2021 kl. 15:17
Ja de er blevet dyrere, billigste er på ca 9000,-
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
jsh662 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-August-2013
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsh662 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2021 kl. 19:06
Tjek evt. Om du har elektronik dækket med indbo forsikring.
Det hjalp mig med min forstærker tidligere.
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2021 kl. 13:05
Jeg har købt den Denon forstærker du linker til. Er rigtig godt tilfreds med resultatet, men ja billig er den ikke.
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu