|
Soundbar: Sonons Beam 2/ Denon Home Soundbar 550? |
Besvar |
Forfatter | |
Fyllgrafen
Junior bruger Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-November-2021 kl. 10:54 |
Hej
Jeg vil gerne opgradere min tv lyd. Har set mig lun på en soundbar, Denon Home Soundbar 550 fra Hifi Klubben. Den er på bud til ca. 3.800 kr. lige nu. (https://www.hifiklubben.dk/denon-home-sound-bar-550-soundbar/denhomesoundbar550bk/) Men for de samme penge kan jeg også få en Sonos Beam Gen. 2. Jeg har svært ved at gennemskue hvilken en der er det bedste køb? Denon'en er med 20% besparelse, hvor det er normalprisen på Sonos. Så på papiret får man mere for pengene i Denon... Jeg har ikke nogle Sonos produkter i forvejen, så det er ikke afgørende. På sigt vil jeg måske gerne opgradere med sub. eller baghøjtalere - men lige nu er det altså bare soundbaren. Dbh Anders
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7070 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fordelen med Beam er at du kan blive en del Sonos universet på den lange bane.
|
|
Fyllgrafen
Funktioner
Tak(0)
|
hej Hansie
Det er selvfølgelig rigtigt, men giver gerne køb på det hvis kvaliteten eller lyden er bedre i Denon’en. Jeg har desværre ikke mulighed for at prøvelytte til begge, så håber andre har gjort erfaringer med enten den ene eller den anden, hvis ikke begge
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7070 |
Funktioner
Tak(0)
|
Klubben tilbyder vist 30 retur hvis man ikke er tilfreds
Så hvis de ikke kan tilbyde demo kan du jo prøve dem hjemme
|
|
Fyllgrafen
Funktioner
Tak(0)
|
Update, har bestilt Denon Home 550 Soundbaren. Den var jo på tilbud, hvor Sonos er til normalprisen.
Så kan jeg ikke lide Denon'en kan den sendes retur, og så kan jeg prøve Sonosen. Var det omvendt kunne jeg jo ikke få Denonen til de 3.800 kr. efterfølgende.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |