|
SONOS problemer stadig |
Besvar |
Forfatter | |
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4171 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20 timer 43 minutter siden kl. 11:16 |
Hej derude,
Har et større SONOS system der delvist lever sit eget liv. Har sendt diagnoser til Sonos og skrevet direkte med medarbejder i chat. De har nok opgivet. Vi kender jo diverse fejl med Sonos nye App, den fra maj/juni. Havde ikke problemet med den gamle S2 app. Jeg har 3 ting. Har 3 AMP, de 2 af dem kan man ret titi ikke regulere lydstyrken og nogen gange skriver app intet musik at spille når de spiller og så kan man ikke stoppe afspilning, UDEN at bruge en anden device. Ret tit kan jeg ikke lave flere grupper, der skrives, der kunne ikke oprettes forbindelse. Jeg kan tit heller ikke afspille musik eller radio, her meldes også fejl. Det eneste Support efter 1 time havde forslået ændre var at fjerne alle lydbegrænsninger. De 2 AMP der er flest problemer med er de 2 nyeste købte. den der virker er købt i aug 23 og de 2 andre i sep 23, så de burde vel alle 3 være ens. Det eneste jeg ikke har prøver er at nulstille alle enheder og starte HELT forfra igen, nogen siger det hjælper. Andre bud ??? Mit netværk virker helt fint, der er stærk signal alle steder, det har Sonos også tjekket. |
|
SVP03
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7070 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken router bruger du
Hvilke wifi kanaler er meget brugt i dit område. Måske en flytning af wifi kanal kan hjælpe
Redigeret af hansie - 12 timer 7 minutter siden kl. 19:52 |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
kører dit netværk Mesh ?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kører sonos på eget netværk? Klaus
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4171 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køre ch 1 på 2,4 og ch 48 på 5 ghz
Det er unify pro netværk. Problemet var der ikke før den nye app kom og der er rimeligt langt mellem huse. Alt andet kører uden problemer. Alt fra computere og Apple TV med mere. Ikke MESH Redigeret af SVP03 - 12 timer 39 minutter siden kl. 19:20 |
|
SVP03
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7070 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ville starte med en wifi scanner og se hvor kanalerne bruges.
Måske ligger der alt for meget i samme område Du har trods alt 41 trådløse klienter kørende
Redigeret af hansie - 55 minutter siden kl. 07:04 |
|
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
Har slået Mesh fra, var sat til og skiftet AP i stue til kanal 6.
Så må jeg lige se hvordan Sonos kører. Giver status herinde.
|
|
SVP03
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
evt sørg for de altid forbinder til samme accesspunkt.
Har selv tidligere haft problem med Sonos hvor problemet opstod når Sonos enheden hoppede over på et andet accesspunkt.
|
|
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
ok, men har 6 AP 😎
Må se om det kan række til det samme. Ud over de 41 enheder må Philips Hue jo gemme sig et sted også. Der er run på det trådløse. 😀
|
|
SVP03
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan Sonos enheder ikke nå hinanden og skabe eget netværk?
Klaus
|
|
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
Ændre evt signal styrken på AP til lav. De kan let påvirke hinanden.
|
|
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
Har ikke lige et kablet i nærheden af et Sonos produkt.
Troede også de var ved at udfase det. Havde altid Sonos net i gamle dage. Troede egentligt Hue brugte wifi.
Redigeret af SVP03 - 2 timer 1 minutter siden kl. 05:58 |
|
SVP03
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |