|
Trådløs buttkicker Hjælp! |
Besvar |
Forfatter | |
mor4thi
Bruger Oprettet: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Februar-2021 kl. 16:11 |
Hej jeg håber der er en venlig sjæl som der kan hjælpe mig, jeg har i længere tid søgt efter en trådløs buttkicker uden held, umiddelbart ser det ud til af de få der er på markedet er gået ud af produktion?
Jeg faldt over den her, men den er selvfølgelig udgået. Er der nogen som der kender et sted hvor man kan købe dem? Søger en i den billige ende, ikke dem som der koster 5000kr+ ;-) Hvis der var nogen til 1500-2000kr vil det være perfekt, eller endnu bedre, den skal bruges til en 5 mands sofa.
Redigeret af mor4thi - 28-Februar-2021 kl. 16:12 |
|
Henrik_s
Guld medlem Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har valgt er gå med Earthquake audio, osse fordi det var svært at finde.. https://www.earthquakesound.dk/produkt-kategori/home-audio-da/bass-shaker-accessories-home-audio-da/ Du kan evt starte med en mini og opgradere til 2 hvis det ikke rækker.. |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
mor4thi
Funktioner
Tak(0)
|
ok den må give noget smæk vil jeg gætte på :D hvad med forstærker til den, hvad bruger du der? der er jeg nemlig på udkig efter noget der er så billigt så muligt, og så skal det være trådløs, men jeg har ingen ide om hvad de kræver af kræfter til sådan nogle banditter : /
|
|
Henrik_s
Guld medlem Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde et budget på 5k, den jeg har klare hele huset derfor anbefaler jeg den lille. Trådløs har jeg ikke styr på, men der skal fordeler stik til forstærkeren, hvis du ikke har 2 udgange.. Jeg fandt xj 300st på dba til 1600 kr og den kan klare 2 mini eller en stor, syntes den er nem at indstille med crossover mm. Jeg kan godt lide at den ikke er igang ved alle effekter f.eks skud osv. |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
mor4thi
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt :D jeg havde nu håbet på at jeg kunne finde et komplet sæt til 2000 - 2500kr ish, men det kan jeg måske godt skyde en hvid pil efter? ;D
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |