|
mk sound s150? |
Besvar |
Forfatter | |
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1105 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Marts-2021 kl. 21:35 |
Overvejer at anskaffe en s150 som center, er der noget jeg skal være opmærksom på med en sådan en? Modellen har efterhånden nogle år på bagen og er blevet opdateret nogle gange. Syntes at de holder prisen fint, så måske er det bedre at ofre det sidste og få en ny? Hvis der er nogen som har et input, så er det velkommen 🙂 Frank |
|
Grymok
Super bruger Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 337 |
Funktioner
Tak(0)
|
2018 modellen er kommet med de nye scan speak enheder som skulle være en anelse bedre end den "ældre" udgave. Hvilket mærke er dine LR højtalere, hvis du kun vil have en MK s150 som center, kan det godt skabe mismatch i lyden.
|
|
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved godt at det kan blive et problem med forskellige LCR, men er utrolig glade for mine jbl ti10k i stereo. Frank
|
|
Vilstrup
Guld medlem Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1007 |
Funktioner
Tak(0)
|
tror du får svært ved at finde en enkelt højttalere, da man helst sælger alle fronterne samlet.
|
|
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
Det tror jeg også, men giver det et forsøg, ellers så må jeg gå på kompromis med mig selv og købe nyt... Frank
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |