|
Surroundreciever til bonussønen |
Besvar |
Forfatter | ||
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6451 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Marts-2021 kl. 14:15 |
|
hejsa har investeret i lidt grej til bonussønnen....
Han har igennem tid fået et par ældre Dali højtalere med god power i. Så har han fået en Dali ikon sub og et par Dali lektor baghøjtalere. Og en center fra system audio. Han har fået min 15-20 år gamle nad afspiller kan ikke lige huske modelnummer. Men der er kun optisk indgang til tv’et. Nu er han teenager og vil gerne have høj musik til fester og fed surround til film..... Har kigget på en denon avr-x2200 og en Sony dnr-st1080 - hvad ville i foretrække. Har et Max budget på 2.000 kroner. Og ellers findes der en denon avr2113 til en noget billigere penge vil den kunne klare opgaven Skal kobles til en nvidia shield 2019 + et 4K tv af ældre dato og muligvis en ps4 eller en Xbox One... Har brug for alle input... Lige en ting - han hører meget høj musik og har lige pt både sat baghøjtalere og fronthøjttalere i samme højtalerstik - tænker det er gigant no go, det ændrer sig selvfølgelig når receiveren bliver skiftet .... På forhånd tak
Redigeret af forzajuve - 27-Marts-2021 kl. 14:19 |
||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||
Benny From
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 844 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis det skulle have din interesse, så har jeg en Yamaha RX S600 meget billigt til salg, bor i Næstved
Redigeret af Benny From - 28-Marts-2021 kl. 08:42 |
||
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
|
tak for tippet, har ikke lige kigget og set noget omkring den du snakker om men kan da lige kigge lidt
.. De to andre er også i mellemtiden blevet solgt. Så nu må jeg kigge efter noget andet
|
||
|
||
u2pia
Super bruger Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis de er sat i serieforbindelse, sker der ikke noget ved det. Impedansen (modstanden) bliver højere og tager lidt af hvor højt han kan spille. Hvis de er sat parallelt, risikerer han at brænde forstærkeren, fordi impedansen bliver lavere.
|
||
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
|
tror jeg ikke han har styr på han har bare proppet to højtalere på samme udgang. Nok ikke super
|
||
|
||
fredvej
Bruger Oprettet: 28-August-2010 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 91 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den beskrivelse får mig til at tro han har koblet højttalerne i parallel. Når han brænder forstærkeren af, få du et par dages ro og fred uden høj musik
|
||
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
|
ha ha jeg siger til ham de skal pilles ud.
Er en denon avr 2113 et dårligere valg end denon avr-x2100 Prisen er nogenlunde den samme
|
||
|
||
DDfreak
Ny bruger Oprettet: 02-April-2021 Sted: 2860 Søborg Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad vil du betale for min Denon AVR-X2100W, da jeg overvejer at sælge min?
|
||
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
|
nok alt for lidt. Da jeg gav 700kr for en denon avr-2113 - men ved ikke om din er bedre end den
|
||
|
||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1413 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad skal den koste?
|
||
Benny From
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 844 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har sendt dig en privat besked
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |