recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony STR-DE497
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony STR-DE497

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jsmunk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Februar-2021
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsmunk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony STR-DE497
    Sendt: 01-Februar-2021 kl. 15:17
Hej,

Jeg har "arvet/overtaget" min fars tidligere Paradigm mini mk3 hvilke hans elskede højt, og jeg som barn altid har gået og lyttet til.

Jeg har ligeledes fået fat i en forstærker af en lidt ældre generation da jeg forsøger at lave et nogenlunde setup uden at skulle tømme min pengepung alt for meget.

Dertil har jeg en mindre Eltax SW8 Subwoofer - altså 2.1 system indtil videre.

Den gamle forstærker er meget svær at finde rundt i på indstillinger... jeg har fået opsat den til at bruge mine 2 front + min sub og kan dertil indstille subwooferen selv, men jeg får ikke lov til at stille crossover på mine højtalere.

Nogen der tilfældigvis har kendskab til denne ældre type forstærker som kunne hjælpe mig? 

... har forsøgt at google mig til manual men den siger ikke meget udover at subben skal være slået til - måske selve forstærkeren er begrænset ifht indstilling?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2021 kl. 16:33
På din forstærker kan du vælge om du vil køre med sub eller ej. Der er ingen indstillinger ud over disse (jo, dine fronter skal være sat til small).

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
jsmunk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Februar-2021
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsmunk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2021 kl. 19:46
Det er nu konfiguret, tak for hjælpen! 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu