|
7.1 vs 5.2.1? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke så mærkeligt, da Atmos jo ikke defineres som kanaler. Men derfor går det altså ikke blot at seriekoble 8 højttalere og kalde sit setup for 7.2.8 som jeg så engang
|
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
JohnConnor
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1036 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hehe så stereo signal med atmos upmix er ikke helt godkendt?:) Eks herhjemme er mine atmos kanaler kun 4 diskrete og 2 matrix som dog sker i min MP50
|
||
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 968 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du har mulighed for at hænge højttalere op i loftet og sat det ordenligt så ville jeg gå med et 5.1.2 setup.
Men hvis det er sådan et sæt front højttalere med en højttaler der skyder op i loftet. Så ville jeg i stedet gå med et 7.1 setup. |
||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
||
Jimmbo
Guld medlem Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Undskyld!
|
||
Jimmbo
Guld medlem Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kunne nok godt få plads til nogle mindre højttalere. Hvis konen tillader det.
|
||
JohnConnor
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1036 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hvordan står sofa i forhold til bagvæg?
|
||
Jimmbo
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sofa står mod væggen, men min primær siddeplads har 1 m til bagvæggen i lokalet.
|
||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Uden at kende alle detaljer, så lyder det som om du skal gå 5.1.2 vejen fremfor 7.1 når du sidder så tæt på bagvæg.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |