recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - REW +UMIK-1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

REW +UMIK-1

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: REW +UMIK-1
    Sendt: 13-Februar-2021 kl. 10:08
Hej Rec

Jeg har købt en UMIK-1 og har leget meget med placeringen af min subwoofer.

Men jeg kan kun få den til at spille test tone gennem min subwoofer ved at lade mine fronter spille med, enten L eller R separat eller L+R, og så ændre receiveren indstilling til 'Enhanced Bass' og selvfølgelig 'Bass On'.

Kan man ikke få den til at sende et signal til subben alene? uden at skulle frakoble fronterne?

Og dertil et andet spørgsmål, kan man ikke gennem REW teste surround og atmos højtalerne? 

Min Receiver er en NAD T778 
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Point: 1652
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2021 kl. 10:29
Du kører sikkert Java. Prøv ASIO. Det kan godt være bøvlet at få det til at virke, så jeg vil ikke rode mig ud i at skrive mere her end der allerede erpostet på utallige internet fora. På min PC skal det helst KUN være REW der kører med ASIO for at jeg kan få den til det. Hvis jeg har en browser åben, så virker det nogle gange ikke.

Jeg ved ikke om man kan teste Atmos med Rew?
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2021 kl. 11:36
Hej Mefisto

Jeg jeg kører Java, jeg vil lige prøve AISO når jeg skal igang med at rode i næste weekend. 

Jeg har kørt Java da det faktisk er det eneste jeg har set de har brugt på YT.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu