recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken TV Soundbar til max. 1500?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken TV Soundbar til max. 1500?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tissie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Marts-2016
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tissie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken TV Soundbar til max. 1500?
    Sendt: 08-Marts-2021 kl. 21:17
Hej, Min 65-årige far ønsker sig en soundbar til sit 55" LG tv (kender ikke model, men flere år gammelt) som han også kan streame musik over til via sin telefon (Samsung A40). Aner ikke om det skal være soundbar med tilhørende subwoofer. Det er vist at foretrække, hvis det kun er selve soundbaren. Absolut ikke teknisk anlagt eller audiofil. Jeg har selv ingen forstand på soundbars. Er der nogle gode forslag til omkring de 1000 kroner og absolut maks 1500? Det må også gerne være en model der er dyrere, hvis den relativt ofte er på tilbud til under 1500. Han havde selv set denne her på tilbud i Power, men jeg har aldrig hørt om det brand:
https://www.power.dk/hoejttalere-og-lyd/soundbars/amadeus-libretto-mk2-21-ch-soundbar/p-1065426/

På forhånd tak for hjælpen.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2021 kl. 21:59

Hej.

Når jeg klikker på dit link får jeg:

'Object Moved'

Vil foreslå at du opgiver fabrikat og type nummer.

Hilsen Carsten.

Til top
Tissie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tissie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2021 kl. 22:13
Hmm, prøv dette link:

https://www.power.dk/hoejttalere-og-lyd/soundbars/amadeus-libretto-mk2-21-ch-soundbar/p-1065426/

Ellers hedder den: 

AMADEUS LIBRETTO MK2 2.1 CH SOUNDBAR

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2021 kl. 16:27
Oprindeligt skrevet af Tissie Tissie skrev:

Aner ikke om det skal være soundbar med tilhørende subwoofer. Det er vist at foretrække,

Hej.

Jeg vil foreslå, at du tager ham med ud og høre den.

Men ellers vil jeg sige, at ved meget billige Soundbars, vil kvaliteten af lyden nok være bedre ved
Soundbars uden subwoofer, end ved Soundbars med subwoofer til den samme pris.

Hilsen Carsten.
Til top
Tissie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tissie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2021 kl. 18:03
Ja, min fornemmelse er også, at det er bedre med f.eks kun soundbar til 1000 end soundbar + subwoofer til 1000.

Har ikke mulighed for at tage ud at høre først desværre. Det bliver en netbestilling. Nogle bud på et godt produkt? Det er en jungle, men har lige nu en liste der hedder Sony HT-SF200 eller JBL Bar 2.0
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu