|
upgradering af anlæg |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
WISA er en overførselsstandard ("højttalerkablet"). Hvor højt man kan spille afhænger af komponenterne man bruger. Klaus
|
||||
Jonas Bojer
Guld medlem Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Enig dem her plejer da at spille højt men om de lyder godt ved jeg ikke Hilsen Jonas Boje
|
||||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1652 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja tak, det er jeg med på, men der er også "noget" der skal sende til højttalerne, - Hvad? :-) Synes ikke rigtig jeg kan finde noget. |
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Blandt andet Klaus |
||||
Mefisto
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Blandt andet? Er du helt sikker på der overhovedet findes andet end de to enheder der er listet under surrounnd, hvoraf den ene linker til Klipsch som så viser en Axiim boks/dongle. Måske er jeg bare lidt bagude, men jeg lidt svært ved at se hvordan noget af det kan gøre det ud for en trådløs AVR?
|
||||
Jonas Bojer
Guld medlem Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
System audio kommer med en surround hub om 4 måneder der kan sende trådløst til et atmos 5.2.1 trådløse højtalere. Det er altså dette der er fremtiden og det er lossless jeg er glad for ikke selv at skal bruge alle de mange kabler. Hilsen Jonas Bojer
|
||||
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
At trække kabler er nu som regel ikke det store problem, og kan ofte gøres meget diskret.
Såkaldte "trådløse" højttalere skal jo i stedet for højttalerkabler bruge strømkabler (med mindre der er tale om en batteriløsning, med typisk nedsat ydelse og opladningsbesvær), så med mindre der er tale om meget komplicerede rum, så kan jeg ikke rigtig se fidusen i "trådløse" højttalere... |
||||
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
||||
Mefisto
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Tænker at der skal lidt mere momentum bag det før man kan udnævne det til "fremtiden". Bevares, det er smart nok og der er ganske givet mange der gerne ville have trådløs sub og baghøjttalere, men som det ser ud lige nu er der ikke meget at vælge imellem. Efter hvad jeg kan komme i tanke om er der også flere konkurrerende "standarder" på markedet fra bla dali og dynaudio. De hopper næppe på Wisa sålænge de kan sælge deres egne højttalere og tilhørende elektonik. Tænker at wisa nemt risikerer at forsvinde igen fordi branchen ikke kan blive enige om en fælles standard.
|
||||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |