|
Receiver til Opticon 6 + Dali Sub E-12F |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1652 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal have en surround reciever, men om du køber den ene eller anden er nok et ? om smag. De kan næsten alle sammen "alt". Det eneste man reelt kunne bekymre sig om er at HDMI er muteret igen igen og meget få, hvis over hovedet nogen AVR har alle de nyste features. Det kan have betydning hvis man skal have billedet fra seneste generation spille konsoller igennem reciveren.
|
|
TvHomer
Guld medlem Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige fået en Denon X-3700, og den er jeg rigtig glad for.
Jeg har en 5.1 opsætning, og kommer fra en ældre mindre (VSX) pioneer receiver. Jeg er især vild med dens app-features, der nu gør at jeg pludselig bruger den til musik og radio igen, da jeg nemt kan betjene det fra mobilen. Faktisk så vild, at jeg skal have købt en zone 2 højtaler til køkkenet. Redigeret af TvHomer - 13-Januar-2021 kl. 12:16 |
|
PF
Super bruger Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for inputtet Homer.
Jeg kan ikke finde ud af, om det står mellem Denon X3700H og Yamaha RX-A2A. Hvad med Pioneer og Sony? Er de ikke på banen mere?
|
|
PF
Super bruger Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, nu fik jeg sgu liv i den.
Andet spørgsmål så: Vil jeg kunne høre forskel, hvis jeg køber en større og bedre receiver? De kan jo en masse smart i dag, som min ikke kan.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |