|
Atmos via Shield TV 2017 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1163 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hos mig står der Atmos, så det tyder på, at du ikke har slået Atmos til.
Under lydformat skal der stå Auto, Atmos tilgængeligt.
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
LofterPalle
Super bruger Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 399 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
LofterPalle
Funktioner
Tak(0)
|
Er der forskel på netflix apps´?
|
|
Nickamburi
Bruger Oprettet: 19-Juni-2016 Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan det være at den ikke vil serverer Atmos, fordi at billedsignalet er sat til 1080p? Man kunne godt tænke at det måske hang sammen med 4K
|
|
LofterPalle
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har nu fundet ud af at jeg får Atmos frem på nogle film. Nu kommer det underlige.... Hvis vi tager udgangspunkt i Ole A. film eksempler som er med Atmos lyd, ser det ud til jeg har fået et eller andet slået til. Måske efter en genstart af Apple TV. Kan i hvertfald bekræfte nedenstående: Ratched -> Ja har Atmos symbol og atmos lyd Top Boy (2019) - > Ja, har Atmos symbol og atmos lyd Rebecca -> Ja, har Atmos symbol og atmos lyd The end of the fucking world -> Ikke atmos symbol eller atmos lyd?
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke set The end of the fucking world, men er det ikke en serie i flere afsnit? Det kan være, at der kun er Atmos på nyere sæson/episoder. Netflix viser logoet overordnet, hvis der bare er ét afsnit i en serie, som har Atmos og/eller 4K, HDR.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |