recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Atmos via Shield TV 2017
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Atmos via Shield TV 2017

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2020 kl. 17:44
Hos mig står der Atmos, så det tyder på, at  du ikke har slået Atmos til.
Under lydformat skal der stå Auto, Atmos tilgængeligt.
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Marts-2020
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2020 kl. 18:03

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2020 kl. 18:03
Er der forskel på netflix apps´?
Til top
Nickamburi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Juni-2016
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nickamburi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2020 kl. 23:16
Kan det være at den ikke vil serverer Atmos, fordi at billedsignalet er sat til 1080p? Man kunne godt tænke at det måske hang sammen med 4K
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2020 kl. 11:13
Jeg har nu fundet ud af at jeg får Atmos frem på nogle film.

Nu kommer det underlige....

Hvis vi tager udgangspunkt i Ole A. film eksempler som er med Atmos lyd, ser det ud til jeg har fået et eller andet slået til. Måske efter en genstart af Apple TV.
Kan i hvertfald bekræfte nedenstående:

Ratched -> Ja har Atmos symbol og atmos lyd
Top Boy (2019) - > Ja, har Atmos symbol og atmos lyd
Rebecca -> Ja, har Atmos symbol og atmos lyd
The end of the fucking world -> Ikke atmos symbol eller atmos lyd?
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4574
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2020 kl. 10:39
Jeg har ikke set The end of the fucking world, men er det ikke en serie i flere afsnit? Det kan være, at der kun er Atmos på nyere sæson/episoder. Netflix viser logoet overordnet, hvis der bare er ét afsnit i en serie, som har Atmos og/eller 4K, HDR.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu