|
Chromecast Audio alternativ til aktive højttalere |
Besvar |
Forfatter | |
ClausBP
Super bruger Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 330 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 4 timer 7 minutter siden kl. 10:33 |
Hej!
Jeg ønsker at bruge Chromecast til et sæt aktive højttalere. I "gamle" dag ville det være en "no brainer" med geniale Google Chromecast Audio. Hvad bruger I i dag? Har nogen f.eks. erfaring med HiFi Klubbens Argon Audio Solo til 1499 Kr.? Venlig hilsen Claus |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4026 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan roligt købe en solo. På trods jeg selv kører rent heos nu. Så har jeg stadig min solo, som stadig bruges af og til det hvor vi ikke har heos
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
ClausBP
Super bruger Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 330 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar!
|
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1164 |
Funktioner
Tak(0)
|
https://www.dba.dk/andet-google-chromecast/id-1117877358/
Redigeret af spoxy - 41 minutter siden kl. 13:59 |
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |