|
Valg af Denon Surround Receiver |
Besvar |
Forfatter | |
Neato
Bruger Oprettet: 16-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-April-2020 kl. 12:59 |
Hejsa.
Jeg står og ønsker at få opgraderet min Pioneer VSX-808 RDS af flere grunde. Den er efterhånden en meget træt dame og den har ikke DAtmos og den mangler HDMI, da flere enheder jeg har ikke kan tilsluttes til den. Jeg har en gammel Popcorn Hour til at vise film, men jeg vil gerne begynde at bruge min ATV til den slags med PLEX installeret. Så jeg står lige lidt i ingen mandsland, da jeg absolute har været fraværende i lang tid når det kommer til HiFi. Mit prisleje ligger i 3.000-5.000 kr. I øvrigt, hvad kræves der for at få DAtmos? Jeg har pt. et 5.1 system, som er sat helt standard op. |
|
Venligst
Neato |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12317 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har et budget og ved hvad mærke det skal være, så er det ikke bare at hoppe over på Hi-Fi Klubbens hjemmeside? :)
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der kræves en reciever med flere kanaler, typisk 11 kanaler som skrives 7.1.4 hvor 1 er sub og 4 er loft højttalere. Og ser sådan ud.
Redigeret af Munch - 28-April-2020 kl. 13:20 |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og en test af flere atmos recievere. Testen har lidt år på bagen, men jeg tror den er retvisende for hvilket mærke der performer bedst til prisen.
Redigeret af Munch - 28-April-2020 kl. 13:24 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |