|
Yamaha "død" |
Besvar |
Forfatter | |
Fusser
Bruger Oprettet: 29-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-September-2020 kl. 10:38 |
Hej
Jeg har en Yamaha Yamaha 5.1 receiver RX-S602 som er gået "baglås" Jeg havde mit TV i mute tilstand og efter et stykke tid slukkede recieveren, sikkert en auto power off funktion. Nu har jeget problem. Jeg kan på ingen måde få den ud af dvalen, Har prøvet at fjerne netstikket, trykker på power knappen i mere end 15 sec. som foreskrevet. Nogle der har et tricks ? Mvh Fusser |
|
jk
SONY KDL46W4500 DENON AVR-1908 BOSE Acoustimass 10 JVC DR-MH30S YOUSEE Samsung HDD Boks |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Start med at pille ALT fra og hav receiveren på et bord for sig selv.
Reset den Kommer der liv i noget? Klaus
|
|
Fusser
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Claus
Mange tak for input.
Desværre ingen reaktion Power dioden blinker få sec. derefter kontakt lys, ellers sker der ingenting Mvh Jørgen |
|
jk
SONY KDL46W4500 DENON AVR-1908 BOSE Acoustimass 10 JVC DR-MH30S YOUSEE Samsung HDD Boks |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det ikke den fejl der er beskrevet i manualen, med at beskyttelseskredsløbet har været aktiveret tre gange, hvorefter den skal på værksted?
Klaus
|
|
Fusser
Funktioner
Tak(0)
|
Muligt Claus
Så ryger den afsted i morgen
|
|
jk
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |